18.5.2012

Be Strong Be Pop

Hei.
Kuten ehkä muistatte edellisestä merkinnästä, puhuin LM.C'n tulevasta keikasta jonne sit pääsin menemään. Muistatte tai ette, tämä merkintä tulee käsittelemään kys. keikkaa~ Kuvia ei ole paljon, sillä en kannata salakuvaamista|kännykän kamera on phaskaa~|Kamera oli kotona, koska akku. Mut ei silti tää postaus oo pelkkää mun puhumista keikasta. :D

Sorry, I won't translate this at this time. It's too late, and I'm so sleepy and lazy. But maybe I'd have time and motivation to translate it into English too, someday~. Especially if someone would like to read it in that way. Anyway, please let me know if you do, 'cause then I'll do it asap. o(^--^o)



Tosiaan, keikka oli 13.5.2012, eli äitienpäivänä. Itsehän heräsin jo ~5-6 aikoihin kun en saanut unta. Aluksi yritin, mutta päätin lopulta luovuttaa ja etsin kaikki keikka-asun palaset kokoon, sekä aloitin meikin. Kun isä tuli ~8 aikoihin herättelemään, mua ja siskoa olin jo valmiina. Tehtiin yhdessä aamupala äidille ja isä kävi hakemaan pihalta myös narsisseja. Pöytä oli kaunis ja aamupala hyvää, vaikka itse sanonkin. Seuraavana oli äidin herätteleminen. Kun astuttiin sisään lauloin äidin sydämen, koska normaali laulu olisi ollut vähän...tylsä. (ei siis millään pahalla, mutta lauletaan melkein aina paljon onnea vaan, joten halusin laulaa kerrankin äitienpäivänä äitienpäivälaulun) Olin ainoa, joka sen osasi (tai no, isä ei laula), mut äiti näytti tykkäävän.


Aamupala syötiin suht. nopeasti ja kävin tsekkaamassa Twitterin. Katsoin tarvittavat tavarat, ja tungin ne taskuihin (syyn kerron myöhemmin). Lähdinpä sitten kohti bussipysäkkiä, ja sillä kohti juna-asemaa. Hermostunempaa ihmistä oli sillä hetkellä vaikea löytää. Asemlla meinasin käydä S-marketissa,mutta kappas... se oli kiinni. Niinpä kävin R-kioskilla ostamassa juotavaa. Tikkarit olis ollu 10 kappaletta 2€ mutta vaikka tarjous houkuttelikin, päädyin ostamaan vain kaksi ヾ(^∇^).

Junassa hermostuneisuutta ei helpottanut se, että mua vastapäätä istuva mies tuijotti mua _koko matkan_. Tai no ei ihan, koska se jäi aikasemmalla pysäkillä, mut kuitenkin sen puoltoistatuntia. Siinä sit yrittää tiirailla jos ikkunasta näkis,et miten meikit on yms. Lisäks kun olin lähdössä junasta sellanen nuori nainen tuijotti mua samalla tavalla.

Päästyäni asemalta kaupunkiin tulin todenneeksi, että Helsinki on aivan liian suuri kaupunkin munlaiselle suunnistajalle. xD Ensimmäinen mission oli löytää vessa ja näinkin heti Sokoksen. Astuin ovista sisään ja sisällä oli kaksi ovea. Toinen mäkkäriin, toisen takana oli liukuportaat alas. Ne vei sit S-marketiin,josta ajattelin käydä ostamassa syötävää. Se oli kuitenkin niin iso,etten löytänyt sieltä mitään, joten luovutin. Menin random ovesta ja pian seisoin forumia vastapäätä. Näin siellä vessan, mutta ovi oli lukittu D: Melkein kaikki paikat oli kiinni, lukuunottamatta ruokapaikkoja. Niinpä käppäilin mäkkäriin, ostin kaksi juustoa ja kysyin, voiko vessan oven avata. Niin mä sitten löin kaks kärpästä yhdellä iskulla. Mulla ei ollu kaupoille enää mitään asiaa, joten lähdin etsimään Tavastiaa. Pian se löytyikin ja olin sitten paikalla ~puol kaks. Puoltuntia siis ehdin kaupungilla pyöriä. Mua hermostutti toden teolla, koska tiesin kolmelta tulevan kauhea ryntäys. Silloin jonottaminen oli sallittua ja huhuh~

Ennen ryntäystä seisoin juuri Tavastian ovia vastapäätä. n. kahden aikaan siihen eteen tuli auto, jossa oli tummennetut lasit. Yhtäkkiä porukka alko supisee mun äärellä, osa kiljahteli ja yhtäkkiä mulla olikin seuraa ympärillä. Sit Aiji käveleekin ulos autosta, aurinkolasit päässä. Se moikkaa nopeesti meille ja kävelee sisään. Maya kävelee perässä, kääntyy ja ottaa kamerallaan kuvaa/videota (en tiiä, piti tosi kauan), heiluttaa meille ja kävelee sisään. Mä shokkaannuin pienesti Aijin nähdessäni, etten voinu ku seistä ja purista mun mäkkärikassia (otin siis ne hampurilaiset mukaan). 

Tosiaan, tää tyyli niillä oli keikalla ja nää vaatteet oli päällä jo autosta
ulos astuttaessa ♥

tuitui pikkuinen ;w; ♥

 Mun kaveri Janita tuli vähän sen jälkeen paikalle ja piti mulle pikkasen seuraa. 5 minuuttia ennen kolmea VIP-lipulliset otti tilanteen hallintaan ja kerto säännöt. Kaikki ei näemmä niitä noudattanut (toisin kun minä~), mut siitä huolimatta sain ihan hyvän paikan, vaikken eturiviin päässytkään.




Toi on oikeesti aika crazy video. :DD Ei se ihan tolta tuntunut juostessa. Anyway, eka oli kylmä, koska oli ihan varjosta ja tuulista. Kuitenkin lopulta lämpeni. Jonotuskaverini, aka Miharu, Sanna ja Pinja tulivat n. neljän aikaan. Sitä ennen sitten kyyhötin siinä tyylillä "yhyy~ puhukaa mulle ihmiset, jookosta ;w;". 


Sit vähän ennen viittä mun Henriikka tuli kavereineen  kans paikalle. (Mä tosin olin sekoittanut yhden tyypin siihen jo aikasemmin xD) Sillä oli VIP -lippu ja se siis pääs aikasemmin paikalle. Mä tulin niiden mukana kyselemään siitä VIPistä ja pidin seuraa pariminuutia. Lähdin paikalta ~10 vaille viis. Myöhemmin näin vielä muita tuttuja. Sit jotai puolt kuus yks staffi tuli juttelemaan meille. Keskustelu meni kutakuinkin näin (S= staffi, m= meidän joukko, ja p= minä its):

S: Hello
M: Hey~

S: How old are you?
M: 14 (siis yks meistä)
S: You all 14 ?

M: nyökkää, kun samaan aikaan
P: No, I'm 17
S: Ah, I see. Are you from Helsinki?
M: ye...no
S: oh, Where are you from then?
M: Sastamala

S: Where? o.o;
M: I can't really explain...
S: So, is it far?
M: yeah

S: ah...okay. Do you like/listen J-rock? (olisin seuraavaks vastannu,et oon Tampereelta,mutten ehtinyt. Mä yllättäin taas jäädyin täs tilanteessa xD)
M: Yeah~
S: What you like of J-rock?
M: ... ? o.o

S: Do you know An Cafe?
M: Yeah, of course
ヾ(^∇^)
S: Of course... *laughs* the GazettE?
M: Yep.

S: Do you listen K-pop?
M: ...
S: You know Super Junior
M: *silently* yeah :c
S: But now I must go~ Have a great concert.
M: Thank you ^^

Tosiaan, kuudelta sit päästiin sisään. Jos olisin tienny et Narikasta olis pitäny maksaa, vaikkei sinne jättäiskään mitään, niin olisin kyllä ottanut laukun mukaan D:. No anyway, mä ja Pinja (ihana kaimani ♥) mentiin edeltä keikkasaliin, kun Miharu ja Sanna osti mm. keikkapaidat. Sanna osti myös Pinjalle, mut itse en keikalta ostanut. Mieli teki mut rahaa ei ollut D:. Otettiin sit siinä muutama kuva ennen keikkaa ja puhuttiin kaikenlaista. Lisäks LM.C'tä odotellessa yleisö laulo: "Jos sun lysti on niin huuda LM.C. LM.C! x2, jos sun lysti on ja tiedät sen niin varmaan myöskin näytät sen, jos sun lysti on niin huuda LM.C. LM.C!" Pian kello olikin puol kahdeksan ja keikka alkoi.


meidän kädet, Sanna laitto kummastakin kädestä, et tulis täys sydän.
eli mun, Pinja, Sanna ja Miharun sormet~

Me tosiaan päästiin johonkin neljänteen riviin, tosin keikan alussa liikuin tosi paljon. Tunnelma oli katossa ihan alusta asti. Näin todella hyvin mayan ja Aijin ja support jäsenet. Paikat olivat niin hyviä,et aina ku maya heitti pullostaan vedet ihmisten päälle, ni aina sain myös osani. Keikan lopulla oli sellanen "Joo, keikalla oli kuuma...mut tää on kyll puoliks tota mayan vettä XD!" -fiilis. Tässä on tää keikkalista Brasiliasta, mun muistaakseni se oli suhteellisen samanlainen täällä. Ainoastaan en coressa on muutos, jonka lisäsin kursivoituna. (Huomasin tän laitettuani,et järjestys saattoi olla hieman eri.)

1. Be Strong, Be Pop
2. AH HAH!
3. BABY TALK
4. My Boy
5. Bell the Cat
6. Ghost Heart
7. Game of Life
8. Combat MODE
9. Metally
10: We are LM.C
11. Nani mo (...)
12. SUPER DUPER GALAXY
13. 88
14. the LOVE SONG
15: Edo Funk
16. Hoshi no Arika
17. Crazy a GO GO
18. LET ME' CRAZY
19. Oh My Juliet!

Encore:

01. Boys&Girls
02. Punky Heart
03. Rock the LM.C


Voitte kuvitella miten sali räjähti lähes joka biisin kohdalla. Itse tykkäsin kun yleisö laulaa aika paljon. Edo Funk oli parhautta, koska se tanssi. Moni ihminen ei kyllä tanssinu, mikä mua ihmetyttää paljon. D: se on kuitenkin ihan erilainen tapa tulla mukaan, Denki -man näytti lavalla liikkeitä, ja osa kuitenkin tanssi mukana. Itseä se ei juuri haitannut, mutta ainoastaan käsien pyörytyskohdassa tuli osuttua pienesti viereisen käteen... mutta eikös niin keikalla aina? :D

Hoshi no Arikan alku oli aika...fail. Maya anto yleisön laulaa alun, mut arvaa vaan osasiko kukaan sitä. Yleisö oli hiljaa ja maya vaan virnisti. Biisi aloitettiin alusta ja maya aloitti tällä kertaa ja jatkossa meni paremmin. xD the Love Song oli kans osana parhautta, koska maya puhui ennen sitä suomea. ja sanoi,että rakastaa meitä Q_Q

Nyt huomasin,et Suomessa noi osa kappaleista tuli ainakin mun mielessä eri järjestyksessä...Voi olla,et muistan väärinkin. Mut muistaakseni the Love Song tuli Edo Funkin jälkeen. 

Anyway, kun "varsinainen" keikka oli takana ja bändi lähti, ihmiset alkoivat heti huuta encorea. Jäsenet tulivatkin suht. ripeästi ja Encore käynnistyi kysymyksellä "what song you want to hear?". Salista kuului kova meteli, eikä sanoista meinannut saada selvää. Niinpä maya antoi mikrofonin fanille eturivissä, joka sanoi Boys&Girls. Mulle tuli heti sellane, oh my.... tää menee Brasilia mukaan, täytyy yrittää saada Punky Heart seuraavaks. (koska kuten viimeksi sanoi, mun lempi biisi yms.

Kun maya seuraavaksi kysyi, mikä biisi niin meikätyttöhän ensimmäisenä huutaa niin kovaa kun kurkusta lähtee "punky heart!" monet tulivat mun onneks mukaan ja ilmaan nous sydämiä. Sitte maya meni vähän sivummalle, kysy eturivin tytöltä "mitä sä haluat kuulla" ja mun onneks se sano punky heart. Maya virnisti mayamaisesti ja kysyi laulettaisiinko me mukana. Ja niin biisi alkoi. 

Mun tunnelmat biisin aika oli sellaset ":DDD" mut myös "Q_Q". Kun biisi alko ni kyynelet lähti vierimään silmäkulmista ja lauloin mukana koko biisin. Vielä kun lopetusbiisi oli Rock the LM.C niin oli sellanen "tää on parhautta Q_Q ♥♥". Mä pääsin Encoren aikana kolmanteen riviin ja näin Henriikan siinä eturivissä. Se oli niin lähellä, mut niin kaukana. Harmitti ku keikan jälkeen olin menossa moikkaa mut porukat sit vei massan mukana. Mut toivottavasti se pääsee An Cafe -miittiin et voitais jutella enemmän kun se 10 min ♥. 




Nyt tulee se ihkutus kohta, koska päätin kitkeä sen mahd. paljon tosta varsinaisesta keikkajutusta... Tosin sitä tuli noiden kappaleiden kohdalla xD.
Vaikka tässä keikkajutussa vois kuvitella mun katsoneen lähinnä mayaa, niin ehei. Varsinkin loppukeikasta olin enemmän oikealla puolella. Lähes koko keikan tulin katsoneeksi lähinnä Aijia, koska hän on mun yks suurimmista esikuvasta (Teruki ohella). Monet suuntas kätensä mayaa suuntaan, (niin lopussa, mut myös sillon kun "isketään" ilmaan) mutta minäpä suuntasin ne enemmän Aijia kohti. Aiji huomas sen ja ihan alussa kun se vaan katto ihmisiä se vaan heilutti päätän, mut sit se sattu kattoo mun suuntaan, sen huulille nous sellanen tosi ihana hymy ja se nyökytteli päätän hetken. Sit keikan aikana se katto tosi monesti suoraan silmiin ja hymyili. Lisäks musta oli niin ihana, kun se oli niin läsnä yleisön kanssa ja otti kontaktia kokoajan. Juttelin Henriikan kanssa ja puhuttiin,et se oli lähempänä yleisöä, etenkin oikealla puolella. Musta oli niin hienoa nähdä Aiji livenä jajaja voin sanoo et mulla on jo nyt (ollu since lähdin kotiin junalla) ihan hirveä ikävä juuri häntä. En sano ettei mulla mayakaan oo ikävä, koko LM.C'tähän tässä kaivataan, mut kuitenkin mulla on etenkin AIJIA ihan hillitön ikävä... ja sitä ihanaa staffia. Aijin blogimerkintä Suomesta, LM.C'n kappaleiden kuuntelu ja kuvien katselu ei ainakaan auta yhtään asian kanssa.
// IHKUTUS LOPPUI

Mä menin maanantaina kouluun, en saanut juurikaan nukuttua, mutten ollut silti väsynyt. Koulussa mietin vain LM.C'tä, Aijia, kappaleita, keikkaa ja sitä staffia (no olin matikantunnilla twitterissä, ja se nyt sattu kirjottaa siihen aikaan kaikkee kivaa Helsigistä yms.). Mun mielialat vaihteli tosi raivokkaasti minuutin välein ja tunnin aikana purskahdin itkuun ainaki viis kertaa. Eihän siitä mitään tullut, joten lähdin ruokatunnin jälkeen kotiin. Kävin eka vaihtaan keskustassa mun bussikortin, koska vanha oli vähän rikki (siihen oli tullut pieni halkeama, eikä se meinannut leimata matkoja). Mä myös viestittelin Henriikan kanssa ja musta oli ihana ku se sano,et siitä tuli Aiji fani. Sit se kerto millasta VIP -tilaisuudessa oli ollut jajaja kaikkee. Mun olo ainaki helpottu pikkasen, kun sain jutella sen kanssa ja sitte se ymmärsi mua kun sillä oli samanlainen olo. Tiistaina lähdin kans aikasemmin koulusta, saman syyn takia. Sillon olin myös tosi väsynyt. 

Tiistai-iltana mulle tuli kauhee tarve ettii LM.C'n kuvia, reblogata kaikkee yms. Löysin ihan älyttömän sulosia/ihania kuvia niistä, jotka laitan myös tähän. Samaan aikaan tapahtu aika...huvittavakin juttu, mut voin sanoo et pelästyin oikeesti. 
Eli juttelin Henriikan kanssa mesessä ja etin niitä kuvia tumblristä, LM.C tagilla. Yhtäkkiä mun koneesta alko soida Game of Life. Ei siinä muuten mitään, mut mulla ei ollu iTunes tai youtube päällä, Tumblrissa ei ollu soitinta eikä Henriikka ollu linkittänyt mitään. Se on mulle vieläkin mysteeri mitä tapahtui, mutta kys. biisi alkoi soida kolme kertaa. Sanoin vaan, et herranen aika. LM.C valloittaa mun koneen! Kun mieli ei riitä niin ota konekin. xD nyt mua vähän huvittaa, mut sillon olin saada sydänkohtauksen kun se biisi vaan alko yhtäkkiä~


Mut ei mulla mitään muuta. Kello alkaa olla aika myöhään. Aloitin tän oikeesti päivällä,mut muistin et mun pitää palauttaa tänään musiikin kotikoe, joten tein sitten sen ja sitten meninkin katsomaan USA-Suomi matsia. SUOMI VOITTI ♥

Mut tosiaan meen nyt nukkumaan, koska huomenna Hanabiin with Essi & Aisu ja sen jälkeen Essille yöks ♥ Ja aiotaan katsoa kaikkea Anime -leffoja yms. ^^ heck yeah~ Joten hyvää yötä ! ♥ Jaan nyt tähän pari kuvaa LM.C'stä ja myös pari kappaletta että jää muutama mielikuva keikasta.



// PS. Unohdin mainita, että keikkan ensimmäinen spiikki alkoi sillä,että maya sanoi moi! Yleisö sit vastasi moi, ja hurrausta. Maya naurahti ja sanoi uudelleen moi, jonka jälkeen kertoi pitävänsä kys. sanasta. Sitten vielä pari uutta moita, jonka jälkeen laitettiin uutta biisiä kehiin. 




Tää on yks niistä kappaleista, jotka muistuttaa mua kaikista eniten keikasta ♥

Sinä senkin, säikyttäjäkappale ♥ btw, tää on Aijin lempikappale
tältä levyltä
mayan lempikappale uudelta levyltä

Ne laulo tänkin *--* ♥

Ja tässä vielä linkki mun tekemään pieneen postaukseen Tumblrissä. Eipä siinä mitään erikoista, mut laitoin vaan mun mielestä muutaman ihanan kuvan ja kiitin keikasta. Niin mahtavaa se oli! ^^


Mut nyt tosiaan nyt meen höyhensaarille, jos nukkumatti ei oo kyllästynyt odottelemaan mua. Ainakin silmäluomet painuu kiinni niin tarmokkaasti, että epäilen väitettäni. おやすみ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti